Strategiile SEO – vedetele anului 2017

Pentru a avea succes cu SEO in anul 2017 trebuie sa te concentrezi pe incredere. Fara incredere, tu, in calitate de site web, nu esti relevant pentru motorul de cautare. Aceasta strategie te ajuta sa cresti profitul, sa iti construiesti o retea de posibili viitori cumparatori si sa iti stabilesti o afacere pe termen lung.

De ce sa alegi promovarea SEO in 2017?

Autoritate – este unul dintre pilonii increderii. Google se bazeaza pe „cuvantul” site-urilor care beneficiaza deja de increderea motorului de cautare, atunci cand vine vorba de un nou venit. Astfel, un site important din punct de vedere al algoritmilor Google trebuie sa iti „scrie o scrisoare de recomandare”, prin care sa il asigure ca esti un candidat potrivit pentru a castiga increderea in lumea online. Acest lucru poate fi efectuat in mod natural, insa exista si situatii in care nota trebuie fortata putin pentru a obtine rezultatele dorite. In felul acesta, autoritatea si increderea site-ului de care te-ai legat ti se transfera in mod direct. O astfel de strategie va duce, in timp, la castigarea unui aport fascinant de incredere din partea motorului de cautare. In felul acesta, o afacere de mici dimensiuni se poate afirma in mediul virtual.

Continut – optimizarea corecta a unui site presupune in primul si in primul rand construirea unui continut de cea mai buna calitate, care sa fie privit cu ochi buni de motorul de cautare si care sa fie relevant si pentru utilizatorii care sunt in cautarea produselor pe care le comercializeaza website-ul tau. Continutul joaca astfel un rol extrem de important atunci cand vine vorba de vizibilitate. Daca strategia ta de SEO onpage nu include continut de calitate, atunci vei da gres. Nimeni nu se va lega de un site care furnizeaza continut de slaba calitate. Asadar, nu pierde timpul inventant tot felul de strategii complicate, cand ai la indemana cea mai simpla metoda de a castiga increderea Google.

Vechime – bineinteles ca si aceasta reprezinta un criteriu de selectie a motorului de cautare. Varsta nu este numai un numar; ea reprezinta un set de relatii stabilite de-a lungul timpului, in functie de care Google decide daca poate sau nu avea incredere in tine. Varsta nu se refera la momentul in care ai achizitionat domeniu, ci la mometul in care motorul de cautare a inceput sa indexeze continutul livrat de tine. Daca achizitionezi un domeniu si nu publici nimic pe el timp de cativa ani, acest lucru nu te va ajuta. Iata de ce sa alegi promovarea SEO pentru site-ul tau.

Pe langa aceste aspecte esentiale pe care orice tanar antreprenor trebuie sa le ia in calcul, este bine de stiut ca in anul 2017, accentul se pune pe felul in care stim sa ne vindem continutul. Componenta tehnica este si ea foarte importanta pentru ca viteza cu care se incarca pagina poate determina si felul in care suntem apreciati de Google. Pentru ca traim intr-o era a telefoanelor mobile, motorul de cautare face presiuni considerabile asupra detinatorilor de domenii catre zona de mobile.