Metode prin care ne tinem in frau bolile mentale – II

6. Terapia nu este un lucru rau.

Indiferent de conceptia gresita a faptului ca ai nevoie de terapie doar cand esti nebun sau ceva in neregula cu tine, terapia este buna pentru sanatatea ta mentala. Iti ofera un punct de vedere profesional despre cum sa rezolvi problemele tale.

7. Faceti pauzele necesare.

Nu trebuie intotdeauna sa va impingeti pana la punctul de ardere. Vi se permite sa luati pauze de socializare sau orice pauza necesara in beneficiul sanatatii dvs. mintale. Poate fi obositor sa fii mereu acolo, toata lumea.

8. Gandurile tale sunt valide, dar inexacte.

Lucrul despre bolile mentale este ca te hraneste cu cele mai intunecate ganduri, pana cand crezi in ele insuti. Vreau sa stiti ca sunteti mult mai puternici decat gandurile voastre si nu sunt reale. Esti mai mult decat suficient, indiferent ce iti spun gandurile.

9. Activitatea fizica functioneaza

Stiu ca majoritatea dintre noi considera ca exercitiile fizice sunt epuizante si necesita mult timp. Cu toate acestea, stiai ca orice forma de activitate fizica elibereaza endorfine in corpul tau, ceea ce te face sa te simti bine? De asemenea, va ofera motivatia de care aveti nevoie pentru a fi productiv pentru a doua zi.

10. A fi mereu ocupat nu este intotdeauna un lucru bun.

Intr-o lume care tinde sa se romanticeze fiind ocupat intr-o masura extinsa, uitati ca exista pace si calm in absenta zgomotului. Nu trebuie intotdeauna sa va mentineti ocupat pentru a va inchide gandurile.