Lucruri pe care NU trebuie să le faci niciodată chiar înainte de culcare | Partea a II – a

Te certi cu cineva

Să fii supărat sau să ai o discuție aprinsă cu celălalt semnificativ (sau cu oricine altcineva) îți poate afecta abilitatea de a da din cap. Patul tău ar trebui să fie un sanctuar în care te simți calm și relaxat. Argumentul te lasă să te simți încordat și încântat, așa că probabil te va lua mai mult să adormi. Și mai rău, faptul că nu dormi suficient poate face dificil să treci a doua zi – salut salut

Există, de asemenea, o șansă să redați argumentul încă o dată, ceea ce vă poate consolida dispoziția negativă și vă poate menține treaz mai mult. Dacă te simți agitat în fața unei situații sau a unei persoane – reamintește-ți acum că nu este cel mai bun moment pentru a acționa asupra acesteia. Dormește-l și apoi ridică conversația dimineața.

Dormiți cu animalele de companie

Îmi place să mă înghesuie cu câinii la fel de mult cu următoarea persoană (sau chiar mai mult!), Dar nu înțeleg întotdeauna ideea de timp liniștit. Impartirea patului cu un animal de companie poate fi reconfortant, dar nu este întotdeauna bine pentru un somn liniștit. În special dacă animalul dvs. de companie este o rasă mare, mișcările lor vă pot perturba în timpul nopții. Există șanse mari să observați de fiecare dată când se zgârie, se rostogolesc sau fac zgomot. Ca să nu mai vorbim că pot să acopere copertinele, lăsându-vă într-un joc intens de război, când doriți să treceți!

Va uitati la televizor

Dacă sunteți unul dintre acei oameni norocoși care pot adormi oriunde, să vă uitați un mic televizor înainte de culcare. Cu toate acestea, pentru mulți dintre noi, lumina de pe ecranul dvs. poate afecta capacitatea creierului nostru de a se stinge. În timp ce s-ar putea să credeți că zgomotul și iluminarea inferioară facilitează derivarea, lumina poate afecta efectiv ritmurile dvs. circadiene. Fără a intra în prea multe detalii, lumina îți poate păcăli de fapt creierul și corpul, este timpul să fii treaz când ar trebui să te lichidezi.

Același lucru este valabil și pentru tablete și telefoane – chiar și cu noile moduri de noapte pe care multe dintre le au, cel mai bine este să le ținem departe de pat. În general, încercați să vă păstrați dormitorul cât mai întunecat.

Somnul slab poate avea o influență atât de mare asupra productivității voastre pe zi și este esențial pentru un stil de viață sănătos. Vă recomand să fiți în concordanță cu programul dvs. de somn și să practicați o „igienă a somnului” cât mai mult posibil.

Încercați să nu vă mai faceți griji dacă nu puteți adormi imediat, deoarece acest lucru vă poate menține, de asemenea, treaz. Ca și în cazul multor preocupări, o mentalitate pozitivă poate ajută la încurajarea unei calități mai bune a somnului. Sper ca aceste sugestii să vă faciliteze obținerea unei multimi de somn odihnitor!