Cum sa ai grija de sanatatea mintala – I

1. E bine daca te chinui.

Nu trebuie sa te bati mereu in legatura cu asta. Cu cat adaugati mai multa presiune  pentru a avea totul in calcul, cu atat veti avea frustrari si stres mai mare. Lasa-te lasa-te dus de val.

2. Boala mintala nu este o lupta de unul singur

Oricat de independent sau puternic crezi ca esti, boala mentala este o problema serioasa si ai nevoie de un grup de sprijin. Sanatatea ta mentala ar trebui sa fie prioritatea ta si trebuie sa te inconjoara de oameni pe care ii iubesti.

3. Respirati.

Cred ca din cauza faptului ca aceasta lume este atat de rapida, tindem sa uitam sa respiram si sa fim prezenti cu toate.

4. Boala mentala nu este identitatea voastra.

Indiferent daca suferi de anxietate, depresie, TOC sau o alta boala mentala, nu este identitatea voastra. Aceasta nu este destinatia ta finala si nu te va defini pentru tot restul vietii. Depresia, anxietatea si alte boli psihice nu va fac nici o persoana rea. Doar te face uman.

5. Distractiile nu sunt intotdeauna rele.

Suntem inconjurati de atatea distrageri incat tindem sa ne simtim vinovati atunci cand ne ingaduim. Cu toate acestea, distragerile devin esentiale pentru a te scoate din intunericul propriei tale minti. Este in regula sa folosesti Netflix sau jocuri video pentru a te simti mai bine, din cand in cand. Amintiti-va doar ca aveti limitele voastre.