Cum folosim Keyword Planner in procesul de promovare prin SEO?

Promovarea prin SEO reprezinta un proces complex, care include multe aspecte de luat in considerare si multe instrumente de optimizare. Intre acestea, se numara si Keyword Planner, un instrument AdWords, folosit in campanii precum cele de PPC.

Specialistii SEO se folosesc la randul lor de aceasta ustensila, care ii ajuta sa determine anumite aspecte vitale pentru strategia lor de optimizare. De ce? Pentru ca acele cuvinte si expresii cheie sunt cele care dicteaza in online, fie ca vorbim de rezultatele platite sau de cele gratuite.

In functie de acele cuvinte, un site ocupa un anumit loc in rezultatele generate de motorul de cautare. Astfel, pentru a identifica acele cuvinte care se cauta, specialistul SEO foloseste acest instrument.

Pentru a identifica mai multe modalitati prin care pot creste vizibilitatea afacerii, in ochii motorului de cautare, puteti apela la sfaturile oferite de specialistii de pe platforma promovareseo.com.

Cum se face un research de cuvinte cheie?

Instrumentul pune la dispozitie o bara de cautare, unde specialistul introduce cuvantul sau expresia cheie, despre care doreste sa afle mai multe informatii. Este indicat ca termenul sau termenii introdusi sa fie nisati pentru ca termenii prea generali vor genera rezultate pe masura, iar acest lucru nu ajuta.

Acesta iti va pune la dispozitie informatii in legatura cu numarul mediu de cautari lunare pentru cuvantul introdus, concurenta si suma licitata sugerata, pentru campaniile de AdWords.

De asemenea, iti va oferi o serie de informatii suplimentare; o lista cu rezultate relevante, asemanatoare, care ar putea sa ii orienteze specialistului viziunea asupra subiectului pe care isi doreste sa il dezbata.

Sub optiunea de cautare, se afla filtrarea in functie de pagina de destinatie, unde specialistul poate opta pentru homepageul sau si categoria de produse, care ii permite acestuia sa se bazeze pe o serie de informatii interne.

Cautarea poate fi personalizata cu filtre specifice, care restrang sfera de activitatea. Specialistul SEO poate selecta dimensiunea rezultatelor generate de instrument. Setarea generala a Google este destul de bine pusa la punct, astfel ca pentru SEO nu este necesar sa facem niciun fel de modificare.

In acest proces, este foarte importanta si competitia, iar studiul acesteia este un aspect important in strategia de optimizare. Specialistul trebuie sa analizeze pozitia pe care o ocupa principalii competitori, pentru cuvintele cheie respective.

Acesta este unul dintre procesele cele mai stabile si de durata din intreaga activitate de optimizare SEO. Cuvintele cheie trebuie diversificate mereu, in contextul dezvoltarii afacerii la nivel online.