Avantajele pe care le ofera vitrina frigorifica in detrimentul raftului de afisare

Cu toate ca uneori ne referim la ambele in aceeas nota, in domeniul alimentatiei ele sunt clar diferentiate. Exista o diferenta reala intre un raft de afisare si o vitrina frigorifica. Insa, pentru a intelege diferentele este esential sa observam intai care sunt punctele pe care cele doua corpuri frigorifice le au in comun.

Ambele sunt optimizate pentru o gama larga de aplicatii. Fie ca le introducem intr-o patiserie, intr-un magazin care vinde inghetata si gelato ori intr-o receptie de hotel, ambele vor face fata cu brio. Insa similaritatile par a se termica aici. Ca o definite literara, a afisa ceva presupune sa introduci respectivul obiect intr-o vitrina sau, pur si simplu, sa il afisezi pe un raft. Mai mult decat atat, afisajul aduce si un plus de marketing produsului respectiv.

In timp ce termenul de „afisare” ne aminteste de standurile din piata, imbelsugate cu fructe si legume proaspete, vitrinele invoca peisajul caselor de bijuterii, ori de cel al muzeelor. Acolo, articolele nu doar sunt afisate in fata potentialului client, ci sunt si protejate. Acelasi lucru se intampla si cu alimentele. Daca extrapolezi aceste definitii in lumea alimentelor, atunci o sa poti vedea care sunt avantajele pe care le manifesta selectia de vitrine frigorifice, comparativ cu un raft de afisare a produselor.

O vitrina poate creste in mod considerabil vanzarile

Prin evidentierea produselor alimentare, caseta de prezentare genereaza interes din partea clientilor, caci alimentele pot fi asezate intr-o maniera eleganta, chiar artistica. Asadar, traficul de intrare in cadrul magazinului poate fi imbunatatit.

O vitrina creeaza ambianta intr-un magazin

Pentru magazinele care doresc sa ofere clientilor lor o adevarata experienta gastronomica, distribuitia si amenajarea vitrinelor frigorifice va constitui punctul focal al camerei. Si, asa cum va asteptati, un design high – end va conduce si la clienti din randul publicului mai instarit.

O vitrina incadreaza bine brandurile promovate, oferindu-le vizibilitate

La sfarsitul zilei, veti observa faptul ca notorietatea brandurilor conteaza si in industria alimentara. Asa cum numele unui pictor poate influenta celebritatea operei sale de arta, asa si un brand poate forma o impresie mai buna asupra unui aliment testat. In plus, modul in care va amenajati magazinul alimentar influenteaza si opinia pe care clientii si-o formeaza asupra propriului vostru brand, caci niciodata nu veti vedea opere ale lui Rembrandt monatate pe un perete cu un tapet din piata.